Навчально-методичне забезпечення
Дата: 07.06.2023 10:24
Кількість переглядів: 38
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ
- ВПРОВАДЖУЄМО ІНКЛЮЗІЮ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
- Асистент учителя в інклюзивному класі
- Індивідуальна програма розвитку
- Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання
- Школа для кожного
- Асистент вчителя: основні функції, посадові обов’язки, нормативно-правова база діяльності
- Інклюзивна освіта в Україні: шляхи від теорії до практики
- Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика
- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
- Інклюзивна освіта: навчальний посібник
- Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти
- Психологічний супровід інклюзивної освіти
- Інклюзивна освіта: досвід і перспективи
- Дитина з аутизмом в закладі освіти
- Гіперактивна дитина в класі
- Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку
- Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога
- Спільне викладання в інклюзивному класі
- Основи інклюзивно їосвіти
- Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
- Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклююзивному класі
- Диференційоване викладання в інклюзивному класі
- Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій
- Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах
- Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»
- Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі
- Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів
- Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників
- Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю
- Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади
- Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі
- Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами
- Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
- Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
- Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
- Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»
- Психологія дітей із затримкою психічного розвитку
- "Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку" - ПОСІБНИК Схвалено 2020 р.