A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Городнянської міської ради

Засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання (технологій)

Дата: 05.12.2019 15:58
Кількість переглядів: 169

        04 грудня 2019 року на базі Городнянського ліцею № 2 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання (технологій). Педагоги відвідали показовий інтегрований STEM-урок, який провели вчитель-методист, учитель історії Плотникова В.В. та вчитель трудового навчання (технологій) вищої кваліфікаційної категорії Пінчук Л.О. Тема уроку: «Виготовлення проєктного виробу-сувеніру декоративних квітів (маку та соняшника) з тканини» (9 клас). Валентина Володимирівна розповіла про історичне значення квіткових символів України: маку – символу Дня пам’яті та примирення, соняшника – символу Дня пам’яті полеглих захисників України. Людмила Олександрівна провела з учнями практичну роботу «Виготовлення проєктного виробу-сувеніру декоративних квітів (маку та соняшника) з тканини».

         На уроці використано STEM-технології критичного мислення та проєктної діяльності – однієї з найперспективніших складових освітнього процесу, яка створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Адже самостійний пошук знань, їх систематизація, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєктів (ефективну технологію навчання).

         Під час роботи в групах було використано одну із форм роботи STEM-освіти – фасилітацію, тобто організацію в групі процесу колективного роз’язання проблеми, відповідно керує цим процесом фасилітатор (один із членів групи, який бере на себе відповідну «командну роль»).

         STEM-урок пройшов на високому науковому та методичному  рівнях з використанням ІКТ,  спрямованістю на професійну роботу серед учнівської молоді. Саме основне – він сприяв посиленню креативності учнів (так званого «індексу креативності»).

         Пінчук Л.О., як вчитель, який атестується, презентувала свій досвід роботи з проблеми «Особистісно орієнтоване  навчання на уроках обслуговуючої праці на основі методу проєктів».

         Маклюк О.Г., старший учитель, вчитель трудового навчання (технологій) Городнянського ліцею № 1 донесла до членів методичного об’єднання інформацію про курсову підготовку – професійний розвиток педагога.

         Сорока О.О., методист відділу освіти Городнянської міської ради виступила з питання «Актуальність STEM-освіти. Глосарій термінів, що визначають сутність поняння STEM-освіта».

         Ольга Олександрівна проаналізувала підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання (технологій) та ознайомила вчителів із графіком проходження обласних вебінарів щодо підготовки учнів до ІІІ етапу олімпіад.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень