Відділ освіти Городнянської міської ради

ІСУО

    

Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1068 “Про збір даних до інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти» у 2017/2018 н.р.”

Наказ Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 23.08.2017 № 314 “Про збір даних до інформаційно-телекомунікаційної системи “Державна інформаційна система освіти” у 2017-2018 навчальному році”.

Для керівника ЗНЗ.

1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту.

2. Контролювати створення бази даних на порталі  https://isuo.org/, отримавши логін та пароль у районного куратора.

Для відповідальної особи (куратора) ЗНЗ.

1. Обрати комп’ютер або комп’ютери, на якому будуть встановлені програма “КУРС:Школа” – єдина база даних навчального закладу і програма “КУРС: Сайт”.

2. Завантажити інсталятори програми “КУРС: Школа” і служби передачі даних “КУРС:Сайт” з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню “Завантажити”. На компютері запустити завантажений файл «kyrs_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа».  Після цього  запустити «KyrsSiteSvc_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Встановлення програм».

Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню «Завантажити».

Якщо немає доступ до мережі Інтернет, отримати інсталятори програм та навчальний посібник можна у районного куратора проекту.

3. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу» (обов’язково вказати коротку назву та ступені школи). У подальшому, ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО  https://isuo.org/ та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).

Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати ЗО календарних днів після встановлення.

Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і після введення ключа.

4. Під час запуску програми «КУРС: Школа» у Вас з’явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§ 1 Встановлення програм ».

Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:

Повну назву та повну адресу навчального закладу:

Ідентифікатор комп’ютера (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»);

Кількість учнів, персоналу (загалом) та приміщень у закладі:

П.І.Б та контактні дані закріпленого виконавця у школі.

Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ».

5. Розпочати роботу з програмою «КУРС: Школа»:

-  в пункті меню «Сервіс» – «Очистка бази», очистити тестову базу даних;

-  в пункті меню «Списки» – «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування».

Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування», розміщені у папці КУРС на диску С:\.

Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути «Загрузить изменения» та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайти на сайт https://isuo.org/ та перевірити чи з’явились первинні дані по Вашій школі в ІСУО.

6. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи».

-  внести дані про приміщення, вказавши: назву, площу, тип;

-  створити облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи;

-  внести дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання;

-  внести в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки;

Єдина база даних Вашої школи створена!

Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС:Сайт».

7. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створити навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу».

8. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов’язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику « § 5 Формування та відправка звітів».