A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Городнянської міської ради

Замовлення підручників

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників та посібників для 2 класу у 2023-2024 н.р.

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу на 2023-2024 н.р. друга частина

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу на 2023-2024 н.р.  

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 6 класу на 2023-2024 н.р.

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 6 класу Хоробицького лswt. на 2023-2024 н.р. 

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу на 2023-2024 н.р.

Портеба закладів освіти у підручниках для 4 класу на 2021-2022 н.р./дозамовлення

Портеба закладів освіти у підручниках для 4 класу на 2021-2022 н.р.

Портеба закладів освіти у підручниках для 8 класу на 2021-2022 н.р./дозамовлення

Потреба закладів освіти у підручниках для 8 класу на 2021-2022 н.р.

Потреба 2 клас

Потреба 6 клас

Потреба 11 клас

Результати відбору підручників 2 клас

Результати відбору підручників 6 клас

Результати відбору підручників 11 клас

Лист МОНУ про інструктивно методичні матераіли для здійснення вибору закладами освіти проектів підручників для учнів 6 та 11 класів

Лист МОНУ про відбір підручників для 1-2 класів

Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти

На виконання листа МОН №1/9-63 від 08.02.2019 та наказу МОН № 1190 від 01.11.2018 «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти» з 25 лютого 2019 року на базі ІСУО та програми КУРС: Школа починається конкурсний відбір підручників.


Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.
Інструкція для закладів освіти доступні за посиланням: https://goo.gl/KHaA87


Інформуємо, що 28 лютого 2019 року о 15-00 відбудеться всеукраїнський навчальний вебінар«Замовлення підручників у програмі КУРС: Школа» за посиланням https://goo.gl/xH1yYG

Інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти проектів підручників для 2 класу за фрагментами електронних версій їх оригінал-макетів з кожної назви підручників та оформлення результатів вибору

Лист-повідомлення

Замовлення підручників для 5, 10 класу, здача обов’язкової державної статистичної звітності у 2018-2019 н.р.

Відповідно до наказу МОН №801 від 24 липня 2018 року «Про проведення додаткового конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти” та листа МОН №1/9-511 від 29.08.2018 року “Про забезпечення виконання наказу МОН №801 від 24 липня 2018 року” з 04 вересня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається додатковий конкурсний відбір підручників.

Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.
Конкурсний відбір підручників. Додатковий вибір. Інструкція для органів управління освітою.

Конкурсний відбір підручників. Додатковий вибір. Інструкція для закладів освіти.

Повідомляємо, що у зв’язку з нещодавнім затвердженням НОВИХ форм статистичної звітності, на даний момент до інформаційної системи управління освітою «ІСУО» вносяться відповідні корективи та налаштування.

Враховуючи зазначене, інформуємо, що система буде готова до прийому нових форм статистичної звітності в електронному вигляді з 10 вересня.

—————————————————————————————————————————————————–

У зв’язку з підготовкою до нового 2018/2019 навчального року, повідомляємо, що для успішного та вчасного проведення замовлення підручників для 5, 10 класу відповідно наказу МОН № 801 від 24.07.2018 року та здачі обов’язкової державної статистичної звітності, закладам  освіти та органам управління освітою необхідно підготувати програмне забезпечення «КУРС: Школа» та «ІСУО» до роботи.

Інструкція для ЗЗСО

Інструкція для ОУО

Замовлення закладами освіти підручників для 5 та 10 класів

Відповідно до листа  МОН №1/9-376 від 05 червня 2018 року «Про замовлення закладами освіти підручників для 5 та 10 класів» з 06 червня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається замовлення підручників.

Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.

Конкурсний вибір підручників для 2 етап. Інструкція для органів управління освітою.

Конкурсний вибір підручників. 2 етап. Інструкція для закладів освіти.

УВАГА!

Повідомляємо, що 07.06.2018 року о 15:00 відбудеться  вебінар на тему:
“Конкурсний відбір підручників для 5 та 10 класу”
Посилання на канал

Посилання на вебінар

Конкурсний вибір підручників для 1 класу

Згідно наказу МОН № 487 від 17.05.2018 були подовжені терміни конкурсного вибору підручників 1 класу.
Заклади освіти можуть подавати форми вибору до 23.05.2018 (включно).
Органи управління освітою мають створити узагальнені форми до  24.05.2018 (включно).
Відмітка “про завершення вибору підручників” буде відображена до 24.05.2018 (включно).

Згідно з листом МОН 1/9-278 від 07.05.2018, на базі системи ІСУО та КУРС: Школи починається конкурсний вибір підручників для 1 класу.

Повідомляємо, що 18.05.2018 о 15:00 відбувся вебінар на тему: “Конкурсний вибір підручників для 1 класу”

Посилання на вебінар

Посилання на канал

Завантажити інструкцію для закладів освіти:

Посилання на інструкцію для закладів освіти

Посилання на інструкцію для органів управління освітою

На виконання листа МОН №1/9-297 від 14.05.2018 додаємо:

Інструктивно-методичні матеріали “Бюджетування”

Для відповідальних у відділах, управліннях освіти, за узагальнення у ЗПТО і ЗВО.

Програма накладання ЕЦП, інструкція зі створення узагальненої форми і накладання ЕЦП доступні  у розділі “Підручники”!

На сайті cg.isuo.org перевірити інформацію про заклади щодо класів, в розрізі яких відбувається вибір підручників.

Детальна інструкція Посилання на інструкцію для органів управління освітою

Шановні колеги!

 

Повідомляємо, що 02 травня 2018 р. у осіб, відповідальних за «Конкурсний вибір підручників» в місцевих органах управління освітою, з’явилася відмітка «Я, уповноважена особа засвідчую, що вибір підручників закладами освіти завершено». Заповнення відповідальним цієї відмітки закриває можливість навчальним закладам завантажувати свої замовлення на підручники та дає змогу до 3 травня 2018 р.  сформувати узагальнене замовлення з накладанням  електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Після формування зведеного замовлення видалити його буде неможливо. Додаткові інструкції по формуванні зведеного замовлення та накладання ЕЦП будуть направлені окремо.

Заклади освіти мають змогу завантажувати свої замовлення до моменту, поки уповноважена особа не поставила відповідну відмітку. Після виставлення відмітки заклади освіти більше не зможуть завантажити своє замовлення!

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень