Засідання методичного об’єднання педагогів-дошкільників
23 травня на базі ясел-садка №1 м. Городні відбулось четверте засідання методичного об’єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з проблеми «Комплексний підхід до формування пізнавальної активності як чинник соціалізації дітей дошкільного віку».
Під час засідання розглядалося питання організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Вихователь-методист ясел-садка Редюк О.М. ознайомила присутніх з нормативно-правовим забезпеченням інклюзивної освіти, плануванням роботи закладу щодо впровадження інклюзивної освіти, визначила ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти.
Учасники методичного об’єднання ознайомилися з роботою команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Досвідом роботи з питання організації корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами поділилися: Бенедик А.М., вихователь інклюзивної групи, Сакунова І.І., асистент вихователя, Філонова О.М., вчитель-логопед та Ричагова Ю.Г., практичний психолог.