A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Городнянської міської ради

Засідання методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу

Дата: 08.04.2019 14:33
Кількість переглядів: 225

25 березня 2019 року на базі Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу (біології, екології, природознаства, хімії) у формі конференції, на якій вчителі-предметники ЗЗСО відділу освіти Городнянської міської ради обмінялися досвідом роботи з окреслених проблем.

Наталія Іванівна Надточій, керівник методичного об’єднання, старший вчитель, учитель біології та екології Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ділилась досвідом роботи з проблеми «Формування екологічної компетентності школяра, особливості науково-дослідницької роботи учнів у межах екологічного проекту». На рахунку Наталії Іванівни 12 науково-дослідницьких екологічних проектів, 4 із них п’ять років поспіль відзначені дипломами ІІ та ІІІ ступенів на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології. Вчителька зупинилась на особливостях проведення даної олімпіади в 2018-2019 навчальному році – теоретичному та практичному турах. Практичний тур вперше на обласному рівні проводився у формі публічного постерного захисту.  Наталія Іванівна запропонувала увазі членам МО презентацію та постер науково-дослідницького екологічного проекту «Синтетичні миючі засоби та їх вплив на навколишнє середовище та організм людини». Переможцем даного проекту вийшла Марина Прус, учениця 11 класу Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (диплом ІІІ ст.).

Олена Петрівна Аліменко, старший вчитель, учитель хімії Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ділилась досвідом роботи з проблеми «Індивідуальна робота з обдарованою учнівської молоддю з хімії». Основна форма роботи вчителя – додаткові індивідуальні заняття зі здобувачами освіти при підготовці до різних рівнів інтелектуальних змагань. На індивідуальних заняттях школярі вивчають деякі теми шкільного курсу поглиблено, із серйозним випередженням, а також окремі розділи, що не розглядаються взагалі у шкільній програмі. Вчителька запропонувала на допомогу вчителям-предметникам авторський збірник матеріалів для роботи з обдарованими дітьми, для підготовки учнів до участі в олімпіадах різних рівнів «Олімпіадні задачі з хімії», рекомендований до друку методичною радою МК (протокол № 01 від 22.02.2018 р.).

Вчителі-предметники переглянули мультимедійну презентацію «Використання хмарних технологій для професійного розвитку вчителів природничих дисциплін» з досвіду роботи вчителя біології Смичинської ЗОШ І-ІІІ ст. Грабовця Сергія Івановича. Вчитель наголосив на тому, що використання хмарних технологій – це засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів, які можуть використовувати їх для дистанційного навчання, на уроках та в позакласній діяльності, а також в методичній роботі. На деяких із них зупинився Сергій Іванович: дистанційна самоосвіта вчителів, «перегорнутий клас» або «перевернене навчання», онлайн-навчання, хмарні платформи, «хмарне портфоліо педагогічної діяльності», ведення блогу, використання гаджетів, відеоблогінг, соціальні медіа та інші. Вчителям-предметникам запропонував для користування в роботі свій власний сайт.

Вчителі біології, хімії Бутівської ЗОШ І-ІІІ ст. Дуда Людмила Михайлівна та Павленко Світлана Анатоліївна ділились досвідом роботи з проблеми «Наскрізні змістові лінії: Реалізація наскрізних змістових ліній в освітньому процесі як засобу інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей школярів». Вчителі підтверджували виступи прикладами, презентаціями.

«Формування біологічної компетентності учнів в умовах упровадження нових (10 клас) навчальних програм шляхом організації освітнього процесу на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів» - такий перегляд презентації з досвіду роботи запропонувала Іващенко Алла Григорівна, старший вчитель, учитель біології Городнянської гімназії. А вчитель-методист цього ж закладу освіти – Волощук Валентина Володимирівна, презентувала свій досвід роботи з проблеми «Інтерактивні методи навчання на уроках біології». В арсеналі мультимедійних презентацій вчителів – інноваційні уроки, різні за формами проведення, типами – формування навчальних та життєвих компетентностей учнів 5-11 класів за технологіями критичного мислення та проектами, особистісно-зорієнтованими та ІК – технологіями, інтерактивним та кооперативним навчанням. У центрі кожного уроку – дитина з її прагненнями, можливостями, а ще – учительська мета: сформувати сучасну компетентну, комунікабельну, конкурентноспроможну особистість. Валентина Володимирівна запропонувала вчителям-предметникам методичні рекомендації «Науково-методичні основи ефективності сучасного уроку. Упровадження інноваційних технологій під час вивчення біології»; рекомендовані вченою радою ЧОІППО імені К. Д. Ушинського (протокол № 2 від 25.05.2016 р.).

З питання «Професійний розвиток педагога» (звіт вчителів про курсову підготовку при ЧОІППО імені К.Д. Ушинського) виступили Надточій Н.І. та Іващенко А.Г.

Сорока О.О., методист МК відділу освіти Городнянської міської ради, проаналізувала результати виступів здобувачів освіти на ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, екології, хімії, зупинилась на питаннях проведення ЗНО та ДПА в 2018-2019 навчальному році).

 
 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень