Забезпечуємо наступність у роботі двох ланок освіти: дошкільної і початкової
Жодна, навіть найсучасніша педагогічна система не може бути певною мірою ефективною, якщо нема тісного зв’язку. Дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання. Тому все те, що чекає дитину в школі, має бути продовженням того, чим вона займалася, що опанувала раніше. Все це можливо лише за дотримання принципу наступності між дошкільною та початковою освітою.
Упродовж багатьох років педагогічні колективи Городнянського ясел-садка №4 та Городнянської ЗОШ I-III ст. №2 працюють у тісній співдружності.
Основними завданнями колективи ставлять питання налагодження і зміцнення зв`язків в усій системі розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку та учнів молодших класів, усунення існуючого раніше розриву між дошкільним закладом та першим класом.
Творча співдружність міцніє завдяки чітко визначеним напрямкам роботи. Одним із яких є зв’язок педагогічних колективів - взаємовідвідування занять та уроків.
У своїй роботі для запобігання дезадаптації педагоги-дошкільники практикують ознайомлення вчителів початкових класів з роботою старших груп, організовуються взаємовідвідування занять учителями початкових класів та відвідування уроків у перших класах вихователями старших груп.
Так, нещодавно, вчителі С.І.Нестеренко, Т.В.Висоцька, І.О.Захарченко завітали на заняття з математики «Математичні знання ці – знадобляться у житті» у старшій групі №3, проведене Крутило Тетяною Олександрівною, вихователем ІІ категорії.
Учителі молодших класів під час обговорення даного заняття дали високу оцінку фаховому рівню педагога та підготовленості і обізнаності дошкільнят.
Самі ж діти були активними, зосередженими і зацікавленими в якнайкращому виконанні запропонованих завдань, щоб сподобатися своїм майбутнім вчителям.